حسن روشن پیشکسوت تیم استقلال اعتقاد دارد اگر جذب بازیکنان تصمیم دست جمعی نباشد این تیم در رقابت های فصل پیش رو به مشکل خواهند خورد.

حسن روشن

حسن روشن در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره شرایط این روزهای استقلال گفت:جذب ۵ بازیکن خارجی و جذب رامین رضاییان کار استقلال را سخت تر می‌کند. چراکه الان توقع مردم بالا رفته است. به نظر اگر با مشورت چند نفر این کار(جذب بازیکنان) می شد بهتر می‌شد. من نمی‌دانم بازیکنان از جمله دو بازیکن بوسنیایی که بحث در موردشان زیاد است با نظر سرمربی جذب شدند یا سرپرست باشگاه آورده یا هیات مدیره این کار کرده است اما معتقدم اگر تصمیمات دسته‌جمعی نبوده باشد ممکن است به مشکل بخورند.

او ادامه داد: اگر شهریاری یا هلدینگ و هیات مدیره بدون هماهنگی بازیکنان بوسنیایی را جذب کرده اند باید سوال کرد آنها مگر شناختی از بازیکنان بوسنیایی شناخت داشته اند؟ اگر سرمربی به تنهایی می رفت بازیکن می آورد با اینکه غلط بود اما باز بهتر بود بدون خبر او بازیکن گرفته‌اند. حالا که خبر نداشته وای به حالش است. فکر نمی‌کنم استقلال نتایج سال قبل را هم بگیرد. باید کمیته فنی تشکیل می‌شد و خریدها زیر نظر این کمیته انجام می شد. این کمیته بررسی می‌کرد و می‌گفت در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن داریم. اینطور بازیکن آوردن مثل پارسال اختلاف درست می‌کند.

این پیشکسوت استقلال درباره اینکه بسیاری به درخشش رامین رضاییان که به عنوان بهترین بازیکن فصل قبل هم انتخاب شد امیدوار هستند تاکید کرد: مگر کشتی است؟ که با یک نفر به میدان رفت. رامین بازیکن خوبی است ولی در فوتبال با یک نفر نمی‌شود برنده شد. فوتبال ۱۱ نفره است همه با هم کنار هم می‌درخشند. رامین هم آمد تا شرایط بهتر شود. وگرنه مگر سپاهان هم خریدهای بزرگ نداشت چند روز قبل در آسیا ۴ تا از حریفش خورد. نتیجه همان خریدهای جدیدش بود چه بسا اگر به ترکیب پارسال خود دست نمی‌زد بهتر نتیجه می‌گرفت.

او در خصوص معرفی دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان از سوی رییس جمهور گفت: من ایشان را نمی‌شناسم. ان شاءالله موفق باشند ولی تعویض کیومرث هاشمی درست نبود. در این یکسالی که آمد همه چیز را تغییر داد.

روشن در خصوص پیش‌بینی‌اش از سطح لیگ آینده تصریح کرد: امیدوارم بازی های خوبی را شاهد باشیم. البته به نظرم اینطور نباشد. به خاطر اینکه استادیوم ها حاضر نیست و قرار است در مکان بازی تیم ها جا به جایی های صورت بگیرد. در حالی که در تمام دنیا استادیوم ها قبل از شروع بازی ها آماده می‌شود. اینطوری کیفیت لیگ پایین می‌آید. استقلال و پرسپولیس اگر تهران بازی نکنند کیفیت شان پایین می‌آید و شرایط برایش سخت می‌شود.

این کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اینکه برخی کارشناسان اعتقاد دارند تراکتور با وجود خریدهای گران‌قیمت نمی‌تواند نتیجه بگیرد و عاقبت استیل‌آذین را خواهد داشت گفت: پول ضامن موفقیت نیست و کارشناسان درست گفتند. با تمرین و تفکر درست می‌توان قهرمان شد.‌

کد خبر 874412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 23
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • US ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    15 13
    میشه ی فصل ساکت باشی و هیچی نگی. لطفاً نشو وحید قلیچ ما استقلالی ها
    • TAJ IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
      10 7
      حسن روشن پیشکسوت و اسطوره استقلال و تیم ملی ساکت باشه
  • علی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    9 8
    توروخدابس کن حسن جان بزارمحبوب بمونی سرمربی که یکسال باتیم بوده ضعف تیمش روتشخیص نمیده که کمیته فنی بیادوهزینه رودوش باشگاه بزاره تومیخای بیایی پست بگیری ولی ازاین خبرانیس.
  • هوادارانه IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    16 7
    ای کاش سبک بازی استقلال بشه سبک زمان ساپینتو...حتی تماشاگران پرسپولیس هم اون زمان از بازی های استقلال لذت می بردند
  • فرید IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    12 13
    خواهشا تو یکی دست از سر استقلال بردار ، اوج کینه و حسادت از نکونام تو حرفات موج میزنه ، ظاهرا دوست داری حاشیه ساز بشی تا اینطوری به چشم بیایی
  • شهروز US ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    13 11
    پیر شدن ولی دست از حاشیه سازی بر نمیدارن